reader

fc

os test

syntaxerror @ indafoto

Valaki megőrült a blogspotnál

2009.01.26. 17:42 | Syntax Error | 2 komment

Egyik napról a másikra megváltozott a blogspotos blogok rss formátuma (az a feed amit a /feeds/posts/default?alt=rss url-en találsz minden blogspotos blognál). Ez még önmagában nem lenne gáz, ha szabványos rss maradt volna. De nem maradt az. Eltűnt belőle a description, helyette kaptunk atom:summary taget. Igaz hogy az xml valid maradt, de ha az rss feldolgozó nem számít rá hogy nem az rss szabvány szerint találja meg a descriptiont akkor mégis hogyan? Márpedig miért is számítana rá, hiszen a feed rss 2.0-nak deklarálja magát az elején.

Vajon mit ihattak a fejlesztők amikor ezt kitalálták???

Most egyrészt bővíthetem ki ezzel a feldolgozót, másrészt a gasztroblogra bekötött blogspotos blogoknál nem látszik a bejegyzés szövegrésze, csak a cím és a link, tőlük ezúton is elnézést.

UPDATE: gondoltam rákérdezek a dologra náluk is, email kontaktot így hirtelen nem találtam, úgyhogy bepostoltam ide. Kíváncsian várom hogy lesz-e értelmes válasz.

Címkék: rss blogspot bloghu

A bejegyzés trackback címe:

https://syntaxerror.blog.hu/api/trackback/id/tr96904207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.01.26. 19:16:58

Ezek szerint nem valid a feed. Jelezted nekik?

Syntax Error · http://vino.syntaxerror.hu/ 2009.01.26. 20:52:35

@agyvihar: még nem, felbosszantott és leírtam, aztán lementem sört inni :)
majd holnap meglesz az is
süti beállítások módosítása