reader

fc

os test

syntaxerror @ indafoto

A blogspot nem válaszol

2009.01.30. 13:53 | Syntax Error | Szólj hozzá!

A jómúltkor felbosszantott a blogspot, elcseszték az rss-t. Ezt megírtam ide, aztán másnap keresgéltem hogy hol lehetne őket megkérdezni erről. Nem találtam semmi email címet, csak google groupot, hát írtam ott, és azóta vártam a választ.

Az eltelt 3 nap alatt nulla darab választ kaptam, ami valljuk be elég kiábrándító. Az hogy a többi júzer akik ott ténykednek a csoportban nem válaszol, mert mit tudnának válaszolni, az rendben van. De nincs ezeknek supportjuk vagy valami? Nálunk alapelv hogy 24 órán belül válaszolunk a support levelekre... Jó, néha nem sikerül, de 99%-ban igen.

Úgy tűnik a blogspotnál ez nincs, ők úgy érzik hogy megtehetik hogy leszarják a supportot. Kurvanagy feketepontot ítélek meg nekik ezért.

Címkék: rss blogspot support

New Zealand's new Copyright Law presumes 'Guilt Upon Accusation' and will Cut Off Internet Connections without a trial. Join the black out protest against it!

A bejegyzés trackback címe:

https://syntaxerror.blog.hu/api/trackback/id/tr82912365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása