reader

fc

os test

syntaxerror @ indafoto

SPD FTW

2009.04.09. 22:40 | Syntax Error | 1 komment

Immár két napja SPD pedál van a szamáron, és komolyan mondom nem hittem volna hogy ez ekkora királyság. Előre tudtam, hogy emelkedőn jól fog jönni, mert lehet húzni felfele, és az hasznos. Ez maradéktalanul így is van, de ezen kívül van még számos előnye. Meglepő mértékben növeli a menetstabilitást, olyan biztosan ülök a bringán amit nem gondoltam volna, igaza volt Bios kollégának, amikor azt mondta hogy "hamarosan fel sem fogsz szállni taposós bringára, mert nem érzed majd biztonságosnak" - már most kezdem így érezni. És egészen másképp mozog is az ember spd-vel, lehet például pihentetni egyik vagy másik lábat, az egész sokkal kevésbé fárasztó. Azt vettem észre hogy sokkal ritkábban váltok le a legnagyobb fokozatból városi közlekedés közben, mint eddig.

Persze az elején volt egy kis nehézség, alighogy kihoztam a gépet a szervizből, az első sarkon azonnal sikerült felborulni, mert hirtelen meg kellett állni és nem tudtam hogy kell kicsatolni. Aztán fokozatosan kezdtem erre rájönni, valamint némi segítséggel megtaláltam a csavart amivel lehet ezen könnyíteni, azóta simán megy. Nem hatalmas beruházás, de feltétlenül megérte, úgy érzem hogy az spd a legnagyobb találmány a kerékpár és a levegővel töltött gumikerék óta.

Címkék: bringa spd

New Zealand's new Copyright Law presumes 'Guilt Upon Accusation' and will Cut Off Internet Connections without a trial. Join the black out protest against it!

A bejegyzés trackback címe:

https://syntaxerror.blog.hu/api/trackback/id/tr881056773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hipra 2009.04.17. 08:11:45

Hjaja, abszolút zsír. Sokat jelent, hogy ha a taposásnál használt izmok fáradtak, akkor az ember átvált húzásra, és addig a másik izomcsoport pihen.
süti beállítások módosítása