reader

fc

os test

syntaxerror @ indafoto

Szezonkezdet

2009.03.10. 22:56 | Syntax Error | Szólj hozzá!

Nem bírtam tovább várni vele, ma megnyitottam a bringás szezonomat. Rettentő jó volt újból két keréken közlekedni, annak ellenére, hogy - ahogy az ilyenkor lenni szokott - közel sem vagyok csúcsformában még. A megszokott tempónak csak mintegy 2/3ával haladtam, el is fáradtam tőle, de sebaj, egy-két hét és újra formába lendülök.

Egy hibát vétettem csak, ujjatlan kesztyűben mentem, azt hittem már tényleg tavasz van. Mire hazaértem kb egy órája, a kezeim totálisan elfagytak, jó ideig még gépelni se tudtam, ami azért nekem nem szokott jól esni ;)

Szóval, egy kis formába lendülés, aztán neki is kezdhetünk az edzésprogramnak, elvégre mégse megy az ember felkészületlenül az Alpe d'Huezre. Ja, és csatlakozom az SPD-táborhoz, a cipő már megvan, ha eljutok szervizbe akkor meglesz hozzá a pedál is. Tanácsok kezdő SPD-seknek jöhetnek kommentbe.

Címkék: bringa

A bejegyzés trackback címe:

https://syntaxerror.blog.hu/api/trackback/id/tr100994841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása